Voor al uw vragen, suggesties of klachten kunt u terecht bij de klantenservice van iPhoneCompleet.nl. Wij doen ons best altijd binnen 24 uur te reageren. Een aantal veelgestelde vragen vindt u reeds op deze pagina.

whatsapptwitterfacebook
Whatsapp: 06-39631245
Facebook Message:mail@iphonecompleet.nl

Waarover gaat uw vraag?

  • Ik heb een artikel besteld en wil graag weten wanneer ik dit kan verwachten?
    Log in op uw account en u kunt de status van uw bestelling exact zien. Indien de status Voltooid is, is uw bestelling verzonden.
  • Ik wil graag weten wat de voorraadstatus is voordat ik bestel.
    Bij de meeste artikelen wordt de voorraad vermeld. Wilt u de status echter met 100% zekerheid weten, stuur dan even een e-mail naar iPhoneCompleet en wij laten u binnen 4 uur weten wat de voorraadstatus is. Ook in het weekend.
  • Ik wil graag een hoesje bestellen, maar kan het niet vinden in de webshop.
    Stuur een e-mail naar iPhoneCompleet met de gegevens van het hoesje dat u zoekt en wij gaan voor u op zoek naar het hoesje dat u wenst.
  • Ik wil een hoesje retour sturen.
    Op de pagina Verzenden & Retourneren vindt u alle informatie over het retourneren van een artikel.
  • Ik heb een andere vraag, klacht of suggestie dan hierboven vermeld.
    U kunt ons 24 uur per dag bereiken via Whatsapp, e-mail, twitter en Facebook. Helaas is onze telefonische bereikbaarheid vaak minder goed.