Voor al je vragen, suggesties of klachten kun je terecht bij de klantenservice van iPhoneCompleet.nl. Wij doen ons best altijd binnen 24 uur te reageren. Een aantal veelgestelde vragen vind je reeds op deze pagina.

whatsappfacebook 
Whatsapp: 06-39631245Facebook Messagemail@iphonecompleet.nl

Waarover gaat je vraag?

  • Ik heb een artikel besteld en wil graag weten wanneer ik dit kan verwachten?
    Log in op je account en je kunt de status van je bestelling exact zien. Indien de status Voltooid is, is je bestelling verzonden.
  • Ik wil graag weten wat de voorraadstatus is voordat ik bestel.
    Bij de meeste artikelen wordt de voorraad vermeld. Wil je de status echter met 100% zekerheid weten, stuur dan even een e-mail naar iPhoneCompleet en wij laten je binnen 4 uur weten wat de voorraadstatus is. Ook in het weekend.
  • Ik wil graag een hoesje bestellen, maar kan het niet vinden in de webshop.
    Stuur een e-mail naar iPhoneCompleet met de gegevens van het hoesje dat je zoekt en wij gaan voor je op zoek naar het hoesje dat u wenst.
  • Ik wil een hoesje retour sturen.
    Op de pagina Verzenden & Retourneren vind je alle informatie over het retourneren van een artikel.
  • Ik heb een andere vraag, klacht of suggestie dan hierboven vermeld.
    Je kunt ons 24 uur per dag bereiken via Whatsapp, e-mail en Facebook. Helaas is onze telefonische bereikbaarheid vaak minder goed.