Klantenservice

Voor al uw vragen, suggesties of klachten kunt u terecht bij de klantenservice van iPhoneCompleet.nl. Wij doen ons best altijd binnen 24 uur te reageren. Een aantal veelgestelde vragen vindt u reeds op deze pagina.

Let op: wij verkopen niet via bol.com, er is een andere verkoper onder de naam iPhoneCompleet.nl actief op bol.com. Vragen over bestellingen gedaan op bol.com kunnen wij dan ook niet beantwoorden.

whatsapptwitterfacebook
Whatsapp: 06-39631245
Facebook Message:mail@iphonecompleet.nl

 

Waarover gaat uw vraag?

  • Ik heb een artikel besteld en wil graag weten wanneer ik dit kan verwachten?
    Log in op uw account en u kunt de status van uw bestelling exact zien. Indien de status Voltooid is, is uw bestelling verzonden.
  • Ik wil graag weten wat de voorraadstatus is voordat ik bestel.
    Bij de meeste artikelen wordt de voorraad vermeld. Wilt u de status echter met 100% zekerheid weten, stuur dan even een e-mail naar iPhoneCompleet en wij laten u binnen 4 uur weten wat de voorraadstatus is. Ook in het weekend.
  • Ik wil graag een hoesje bestellen, maar kan het niet vinden in de webshop.
    Stuur een e-mail naar iPhoneCompleet met de gegevens van het hoesje dat u zoekt en wij gaan voor u op zoek naar het hoesje dat u wenst.
  • Ik wil een hoesje retour sturen.
    Op de pagina Verzenden & Retourneren vindt u alle informatie over het retourneren van een artikel.
  • Ik heb een andere vraag, klacht of suggestie dan hierboven vermeld.
    U kunt ons 24 uur per dag bereiken via Whatsapp, e-mail, twitter en Facebook. Helaas is onze telefonische bereikbaarheid vaak minder goed.